MELMELADA DE MADUIXA


 Tenia ganes de tenir la Thermomix per poder fer....melmelada!!! A mi m'agrada molt, però només en menjo 1 dia a la setmana. Em fa il·lusió poder regalar pots de melmelada a la família. 
Amb aquesta recepta de melmelada de maduixa ens hem quedat ben sorpresos. És boníssima!!!! 

La vaig trobar al bloc RECETAS THERMOMIX (THERMORECETAS). Us deixo l'enllaç a la recepta: http://www.thermorecetas.com/2010/03/19/receta-thermomix-mermelada-de-fresas/

INGREDIENTS:
  • 500 grs maduixes
  • 400 grs de sucre
  • 1 llimona pelada, sense la part blanca i sense llavors. He de dir, però, que a mi se'm van escapar 3 llavors i ha quedat molt bé).
ELABORACIÓ:
  1. Poseu les maduixes al got juntament amb la llimona  i tritureu 8 segons a velocitat 5.
  2. Afegir el sucre i programar 30 minuts, temperatura varoma, velocitat 1.
  3. Poseu el cistellet damunt per a que vagi evaporant i evitar esquitxos. 
Abans d'omplir els pots de melmelada els heu d'esterilitzar.

Aquesta vegada no he posat els pots al bany maria. Només acabar de fer-la, ompliu els pots i poseu-los boca avall durant uns 10 minuts.  
 


 





Comentaris

  1. Et felicito per la "maquineta" que ja veig que li treuràs molt suc. La pàgina que et vaig recomanar perfecta, veritat ???? Doncs jo melmelada en menjo cada tarda 2 cullaradetes al iogurt natural, m´encanta la de maduixa .. petons i bona setmana guapa.!!!

    ResponElimina
  2. A mi tambe m'encantaria tenir la thermomix!! Fa tantes coses... La mermelada t'ha quedat molt be! Que bona deu estar! Petons

    ResponElimina
  3. mmm que bona aquesta mermelada!! Amb les torradetes per a l'esmorzar són ideals les mermelades caseres!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!