ESPINACS AMB SOBRASSADA

Una de les verdures que més ens agraden són els espinacs. 
Aquesta vegada els he fet amb sobrassada. Normalment les faig sofregides amb pernil salat o amb bacon, però aquesta vegada....vaig obrir la nevera i......vaig triar sobrassada. 

Ingredients: espinacs cuits, sobrassada, dos alls sencers (o la quantitat que preferiu!!).

Elaboració: 
  1. Posem oli en una paella amb els dos alls.
  2. Quan l'oli estigui ben calent, aboquem els espinacs. Ho remenem durant dos minuts aproximadament.
  3. Afegim la sobrassada.
  4. Sofregim fins que la sobrassada quedi ben desfeta.



 

Comentaris

  1. Quin plat tant senzill i bo! Mha agradat molt petons

    ResponElimina
  2. M'encanten els espinacs, jo a vegades els faig amb roquefort, però la teva proposta amb sobrassada segur que la provo. Gràcies per tantes idees fàcils!

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies pels vostres comentaris!!!!
    Petons!!
    Olga

    ResponElimina
  4. Felicitats, he decidit atorgar-te el premi Liebster!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Laura....què és això?? un premi??? no sé de què va.....M'ho pots explicar???? Gràcies!!
      Olga

      Elimina
  5. Moltes gràcies, Laura!!! He investigat què és això del premi Liebster!!!! Quina emoció!!
    Mil gràcies!!!! Ara em toca a mi......
    Petons!!
    Olga

    ResponElimina
  6. Ei!! ja veig que ja has investigat! ho havia publicat al meu mur! Moltes felicitats!! t'ho mereixes!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!