EL MEU PRIMER RED VELVET!






Aquest bundt cake és dels dolços que feia molt temps (jo diria fins i tot anys) que tenia a la llista de "pendents". Sí, una llista de receptes que vull fer i que no s'escurça, tot el contrari.....cada dia es fa més llarga! 
Em feia molta il·lusió fer-lo.....el seu color em té enamorada! Aquesta ha estat la primera vegada que he utilitzat colorant en rebosteria. 
La recepta és del llibre de la Bea Roque "El Rincón de Bea"; un llibre que estic exprimint i.....el que em queda! 
Vinga, us explico com l'he fet!!! 

INGREDIENTS:
  • 240ml d'oli OVE 
  • 250g de sucre
  • 2 ous tamany XL
  • 350g de farina (normal) tamisada 
  • 1 cdta/1teaspoon  d'extracte de vainilla
  • 3/4 de cdta de sal
  • 1cta/1teaspoon de bicarbonat sòdic
  • 40g de cacau en pols
  • 250ml de buttermilk 
  • 1 cdta/1teaspoon de vinagre blanc
  • 30ml de colorant roig en gel 
  • Sucre glass vainillat 
PREPARACIÓ......
  1. Escalfem el forn a 175º
  2. Greixem un motlle amb spray desemmotllant 
  3. Batem durant 1 minut a velocitat mitjana l'oli, el buttermilk, els ous, el colorant, el vinagre i l'extracte de vainilla fins que tots els ingredients estiguin ben integrats. 
  4. En un bol tamisem la farina, el sucre, la sal, el bicarbonat i el cacau en pols. 
  5. Afegim els ingredients sòlids als líquids en tres vegades, a poc a poc. La massa no ha de quedar grumosa. Ho hem de deixar de batre just quan tots els ingredients estiguin integrats.                 
  6. Aboquem la massa al motlle i allisem la superfície.  
  7. Fornegem durant 45 minuts aproximadament.
  8. Una vegada l'hem tret del forn, el deixem reposar 10 minuts al motlle.
  9. Desemmotllem el bundt cake damunt una reixeta i el deixem refredar.                         
  10. Una vegada està fred, l'empolvorem amb sucre glass vainillatm(opcional). Si ho preferiu, poder fer un glacejat. 
Vaig estar molt contenta del resultat. Per mi va ser emocionant fer-lo i menjar-lo en família. Potser us semblarà una ximpleria però......va ser així! 


 




 

Comentaris

  1. hola guapa! moltes felicitats per aquest red velvet bundt tan preciós que has fet, segur que estava boniiisim i que heu disfrutat molt probant-lo. Jo l primer que vaig fer tb va ser el de la Bea, tot i q estava bo, no puc comparar pq no n'he probat mai cap altre, puc un trosset?

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que pots!!! Convidada estàs!!!!
      Petones, Glòria!!!
      Olga

      Elimina
  2. És boníssim i preciós, veritat Olga?
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
  3. Doncs clar que pots estar contenta, t'ha quedat mol i molt bé!!
    Jo també el tinc pendent, tant el red velvet com un motlle xulo per fer-lo, espero no trigar molt jeje
    Un petó maca.

    ResponElimina
  4. La forma del motlle m'encanta! però n'acumulem tants que ja no me'n caben més... ! també tinc a pendents de fa anys... el red velvet i no li arriba l'hora... Aquest es veu fantàstic!!! bon cap de setmana

    ResponElimina
  5. La forma del motlle m'encanta! però n'acumulem tants que ja no me'n caben més... ! també tinc a pendents de fa anys... el red velvet i no li arriba l'hora... Aquest es veu fantàstic!!! bon cap de setmana

    ResponElimina
  6. Un 10 per la cuinera!!!!!! per ser el 1º , millor imposible!!!!!!!
    Mil petons estimada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Manu, gràcies per les teves boniques paraules!!!!
      Petonets!!!!
      Olga

      Elimina
  7. Perfecte t'ha quedat Olga. Aquest pastís és boníssim! Jo també la tinc al blog amb una recepta similar, i amb el frosting és espectacular! Per cert m'encanta el teu motlle, no li cal cap decoració especial ;)
    Petons
    Anna
    http://amossegadetes.blogspot.com.es

    ResponElimina
    Respostes
    1. Miraré la teva recepta.....amb el frosting!
      Petonets, Anna!!!
      Olga

      Elimina
    2. Miraré la teva recepta.....amb el frosting!
      Petonets, Anna!!!
      Olga

      Elimina
  8. Quin color més maco! aquests motlles són molt agraïts...El tinc a pendents...algún dia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És molt bonic i el motlle....una passada!!!!
      Petonets!
      Olga

      Elimina
    2. És molt bonic i el motlle....una passada!!!!
      Petonets!
      Olga

      Elimina
  9. Olga con este molde y tus manos un red velvet tremendo¡¡
    Bss

    ResponElimina
  10. Genial de color, d'aspecte i estic segura que de sabor...que tremoli la Bea!!! Petonarros!

    ResponElimina
  11. Preciós, de color i de forma. I segur que deliciós. Petons.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!