GOTETS DE IOGURT I MELMELADA CASOLANA


 
L'últim dia de trimestre o abans d'una festeta els companys i companyes de l'escola tenim el bon costum d'anar a dinar de menú del dia a un restaurant del nostre poble. 
El divendres abans de les vacances de Pasqua vam anar al Restaurant Le Loup. Vam dinar tranquils, vam gaudir dels plats i de la conversa. A l'hora de les postres  em vaig demanar taronja amb canyella; la majoria es van demanar uns gotets de iogurt que estaven......deliciosos (els vaig poder tastar!). Em van agradar tant que vaig dir....els he de fer! Evidentment, no m'han quedat iguals, però s'assemblen bastant. 
Un punt especial d'aquestes postres és la melmelada: estan fetes amb la meva, amb la que faig jo a casa. 
He preparat gotets de dues mides, segons les ganes de postres de cadascú. 
Us ho explico! 

INGREDIENTS: 
  • Galetes maria (aproximadament, dues per persona per al got gran i una pel gotet petit)
  • Iogurt grec ensucrat (dues cullerades per al got gran i una pel petit)
  • Melmelada al gust (maduixa, albercoc, taronja, préssec....)
PREPARACIÓ:
  1. Piquem les maries amb una picadora o amb el morter. Les dipositem a la base del got i ho pressionem una mica.                      
  2. Repartim el iogurt grec.                  
  3. Per últim, la capa de la melmelada.
  4. Les deixem reposar a la nevera durant unes 2h-3h aproximadament. 
I ja està, així de senzill! Unes postres molt refrescants! 
Desitjo que us agradin!


 





Comentaris

  1. Així de senzill i així de bo 0lga!
    M'agrada com cuides el bon ambient a l'escola, no tothom ho sap fer 😉
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ho intento, Glòria, ho intento!
      Les postres...senzilles i bones!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  2. Senzills aquests gotets però molt bons! I encara més amb melmelades cassolanes. Una idea genial pel cap de setmana!
    Petons
    Palmira

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les melmelades casolanes donen molt joc! M'encanta fer-ne!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  3. A vegades ens compliquem la vida!!! No? 😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Marta! Ens la compliquem i no ens adonem que la senzillesa la tenim a tocar....
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  4. Muy facilitos y muy resultones. Hice algo parecido hace poco y está en la cola de espera para ser publicado jejejej.
    Buen finde y feliz San Jorge (aquí estamos de puente)

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Espero tu receta, Pilar! Seguro que será buenísima.
      Besos,
      Olga

      Elimina
  5. Respostes
    1. Sense complicar-me la vida, Manu! A vegades va molt bé fer-ho!
      Petonets,
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!