PINTXO DE BOTIFARRA NEGRA I VIEIRA

Fa uns dies vam gaudir d'un sopar amb amics al porxo de casa. El primer de l'estiu! Quin goig! 
M'encanta parar la taula bonica, treure plats i copes, encendre espelmes, posar llumetes....us pot semblar una tonteria però jo m'ho passo molt bé i em fa feliç. 

 

Cada vegada que tenim convidats a casa procuro fer una recepta nova. En aquest sopar en vaig fer quatre! La primera va ser la sopa de meló de l'altre dia, la segona aquest pintxo que us presento avui i les dues restants us les presentaré més endavant. Gaudeixo moltíssim a la cuina i, sobretot, si és per la que gent que aprecio i estimo! 
Aquest pintxo fa dies que el tenia a la reserva, marcada la pàgina del llibre de receptes de pintxos que us vaig presentar fa un temps. És molt senzillet de fer, no té cap complicació. 
El que necessiteu són dos bons productes....la botifarra negra (jo, com sempre, de la Carnisseria Nogales de Móra d'Ebre) i les vieires. 
Vinga, us explico!

INGREDIENTS: 
  1. 1 tallet de botifarra (de carn o d'arròs, la que més us agradi) per pintxo
  2. 1 vieira per pintxo
  3. Pebre mòlt
PREPARACIÓ:
  • En una paella sense oli passem la botifarra negra, fisn que està daurada per les dues bases. Reservem. 
  • A la mateixa paella, amb el greix que ha deixat anar la botifarra daurem la vieira fins que està feta (pocs minuts). 
  • Muntem el pintxo i l'empolvorem amb pebre mòlt. 
El vaig presentar utilitzant les closques de les vieires. 
Us he de dir que....ens van agradar molt! Una bona combinació! 




Comentaris

  1. Tot una delicia pel paladar.
    Bonissims

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Lolines! És molt bo! Gràcies per la teva visita i les teves paraules!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  2. Quin bon aperitiu Olga, jo tb hi vindria , jeje, bon cap de setmana, petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ha estat un gran descobriment, Lídia! Ens ha agradat moltíssim!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  3. Muy buena combinacion Olga, me gusta mucho.
    petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que ha quedat mooooolt bo, Miquel!
      Petonets i bon cap de setmana,
      Olga

      Elimina
  4. Aquesta no te la copiaré ! Jo no sóc de butifarra negre, podria fer-la amb la blanca!!!
    De totes maneres si que és un goig rebre convidats a casa! Tot un plaer! Molts petons 😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em penso que amb la blanca et quedaria igual de bona!
      Mira....ara ho provaré! Gràcies per la idea!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  5. Feia temps que no passava per aquí... ritme vertiginós de publicacions! Aquesta recepta ja em va captar molt l'atenció quan et vaig veure la foto a l'instagram perquè a mi els mar i muntanya i aquest en particular em fan venir molt rau-rau Jo sí te la copiaré però respectant drets d'autor ;) . Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per la visita i per les teves paraules, Albert! Va ser un gran descobriment....ens va agradar molt! Sorprenent combinació!
      Petonets,
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!