PIZZA DE DUES BOTIFARRES I AVELLANES


Altres vegades us he explicat que m'agrada comprar-me llibres i revistes de cuina, oi que sí? És una de les meves passions....amb ells aprenc molt! 
Aprenc i gaudeixo amb les fotografies, amb la redacció de les receptes i amb la lectura de les seves històries. 
L'última que vaig comprar ho vaig fer fa unes setmanes; és un especial de TARTAS, PIZZAS Y QUICHES de COCINA LECTURAS. Quin munt d'idees, de receptes i de fotografies boniques!  M'ha agradat molt! 
La pizza que avui us porto és idea d'aquesta revista. Una pizza de botifarra blanca! Fa temps que vaig publicar-ne una però aquesta és diferent...no porta tomàquet. 
Respecte a la recepta original he afegit un tipus de botifarra, la de carn negra. L'he fet de les dues botifarres de carn de la Carnisseria Nogales. 
Vinga us explico! 

INGREDIENTS: 
  • Massa de pizza (la podeu comprar feta o fer-la vosaltres mateixos. Si cliqueu a l'enllaç anireu a la nostra massa preferida, la de Jamie Oliver. 
  • 3 rodanxes gruixudes de botifarra de carn blanca i 3 rodanxes de botifarra de carn negra (si són de les grans, és clar) sense la pell.
  • 3 o 4 cullerades de nata líquida 
  • 75g de bacon fumat a daus 
  • 20 avellanes trossejades 
  • Mozzarella ratllada o formatge emmental 
PREPARACIÓ: 
  1. Escalfem el forn a 220º.
  2. Tallem a daus les rodanxes de botifarra. 
  3. Escampen la massa de la pizza sobre la llanda del forn. 
  4. Repartim la nata per sota la massa. Disposem la botifarra per damunt la nata; l'anem desfent una mica mentrestant la repartim. 
  5. Afegim el bacon i les avellanes. Ho repartim molt bé.
  6. Empolvorem amb la mozzarella ratllada. 
  7. Enfornem durant uns 10-15minuts o fins que està al punt que més us agrada. 
Us asseguro que us sorprendrà molt positivament i que la tornareu a repetir! Ja veureu! 


Comentaris

  1. Oh pizza! A casa abans de posar tomàquet pinto la base amb mostassa! Li dòna un toc molt bo! Aquesta amb vellanes i butifarra ha de ser molt especial!!! Ptnts

    ResponElimina
  2. M'agrada moltíii...ssim la botifarra i posar blanca i negra ha de ser una delícia; el toc d'avellana espectacular, molt bona combinació!=)MªAssumpció

    ResponElimina
    Respostes
    1. Assumpció, ens ha agradat molt! És una combinació sorprenent!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  3. Una pizza también muy buena y original con estas combinaciones, mola.
    peto

    ResponElimina
    Respostes
    1. Miquel, si la proves ja em diràs que t'ha semblat!
      Petonets i gràcies per la visita!
      Olga

      Elimina
  4. Quina pizza més diferent, la combinació ha de ser boníssima!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí! Em va cridar l'atenció per això, per ser diferent i atrevida!
      Petonets i gràcies per la visita!
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!