SOPA FREDA DE MELÓ I MENTA AMB SAL DE PERNIL @Thermomix



Sóc així, sí. Veig una recepta, m'agrada i l'he de fer al moment (o com a molt puc esperar al dia següent). Això és el que em va passar amb aquesta! La vaig veure a la pàgina de Thermomix a Facebook, la vaig compartir al grup de Telegram i com tenia meló a la nevera, va ser dit i fet. 
Com tenia un sopar amb amics, vaig trobar el moment idoni per preparar-la. Us estic parlant d'una sopa freda de meló i menta. 
La recepta original és amb "hierbabuena" (no he trobat traducció exacta al català) però jo l'he fet amb menta, que m'agrada més. 
Aparentment semblen iguals, però no ho són. Us aconsello la lectura d'aquest article de la GULATECA, en el que expliquen la diferència. 
Vinga, anem a per la recepta! 

INGREDIENTS: 
  • 4 talls prims de pernil salat
  • 500g de meló 
  • 50g d'oli OVE
  • Unes fulles de menta
  • Sal 
  • Pebre mòlt 
PREPARACIÓ: 
  1. Preparem la sal de pernil: escalfem els talls de pernil al microones, 2 minuts a màxima potència. Els introduïm al got i fem tres cops de turbo. Reservem. 
  2. Tallem el meló a daus i els introduïm dins el got. Afegim 4 fulles de menta, un polsim de sal i l'oli. Triturem 2 minuts, velocitat progressiva 5-10. Ho passen a una ampolla de vidre o gerra i ho guardem a la nevera, que estigui ben fred. 
  3. En el moment de servir, empolvorem amb pebre mòlt i amb la sal de pernil. 
Ja veureu com us agrada! És molt refrescant! 


 

Comentaris

  1. Una deliciosa sopa fría que siempre apetece tomar.
    petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Miquel, és molt refrescant i ara ve molt de gust!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  2. Sempre s'aprenen coses!! Que refrescant aquesta sopa!!😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sempre, sempre, Marta! A mi m'encanta aprendre! Moltíssim! Gran descobriment!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  3. M'encanta aquesta sopa, és tan saborosa i refrescant! Molt bona idea la sal de pernil, a la propera que la faci ho provaré!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Clara! Si la fas, ja veuràs com t'agradarà!
      Petonets,
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!