PETIT SUISSE DE MADUIXA



Aquests petit-suisse són el resultat del repte proposat pel bloc COCINANDO SABORES a Instagram. Fa només tres mesos que m'he engrescat i, mira, m'agrada molt! 
M'agraden els nous reptes, les noves receptes, aprendre i provar coses noves. Tal i com ho dic a un dels hastags que utilitzo a Instagram.... #commagradaembolicarme

He triat aquests petits de maduixa perquè són els que més em recorden a la meva infantesa, i això que la meva  mare no em deixava menjar-ne cap. 
He adaptat la recepta del bloc Velocidad Cuchara, afegint-li maduixes triturades. A la recepta original només s'utilitza gelatina de maduixa i jo he volgut afegir-li les maduixes naturals. 

El resultat ha passat la prova dels joves de la família! Bona senyal! Només va haver una queixa..."els gots són petits, la propera vegada els fas en un got més gran". 
Vinga, us explico! 

INGREDIENTS (6 petits):
  • 125g d'aigua
  • 60g de gelatina de maduixa
  • 200g de formatge cremós Philadelphia light
  • 100ml de nata 35%
  • 25g sucre
  • 150g de maduixes
PREPARACIÓ: 
  1. Triturem les maduixes 30 segons/Vel.5-7-10. Les aboquem en un bol. Reservem. Passem una aigua al got. 
  2. Escalfem l'aigua 3 minuts/100º/Vel.1
  3. A continuació, aboquem la gelatina de maduixa pel voltant de les ganivetes i ho barregem 2minuts/Vel.3
  4. Per últim incorporem les maduixes triturades, el formatge, la nata  i el sucre. Barregem 30segons/Vel.5
  5. Ho repartim en 6 gotets petits i ho reservem a la nevera. Han de refredar-se unes 3-4 hores abans de consumir-los (si teniu molt pressa els podeu posar al congelador). 
Què us han semblat? Us han agradat? Desitjo que sí! 




Comentaris

  1. Una "DELÍCIA" pels "petits " de la casa!:=)MªAssumpció

    ResponElimina
  2. Provarem. Ho farem amb la multidelice (fa anys vam fer). A veure com queden...gràciesss

    ResponElimina
  3. Carai, Olga. Quina gana de tastar-ne un. M'encanten.
    Pots fer-los d'altres sabors. B7S.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marisa, aniré provant! Però...de tant en tant! Porten bastant "fundamento"
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  4. Pero que ricos!! voy a tener que ponerme al día para cuando venga mi niña y darle todos los caprichos sanos que quiera jejeje.
    Besitos Olga

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Le darás un montón de ricos caprichos!
      Besos, Pilar
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!