BUNDT PANETS DE ROMANÍ @LaMasrojana


Sóc una fan del bloc I LOVE BUNDT CAKES. Tot el que publiquen m'agrada! De fet, seria feliç si publiquessin un llibre amb les seves fantàstiques receptes de bundts! 
Quan vaig veure per Instagram que preparaven aquests panets amb els motlles de mini bundts vaig tenir clar que jo també els faria. He substituït l'espígol per romaní  i l'oli és l'aromatitzat amb romer de La Masrojana. Una combinació que és un èxit a casa nostra! 
A la recepta original barreja farina fluixa i farina de força, jo he utilitzat la que compro per fer pa. 
Els he amassat amb el meu TM5, el meu ajudant perfecte. 
Vinga, us explico! 


INGREDIENTS: 
  • 200g de farina panadera
  • 10g d'oli d'oliva arbequina aromatitzat amb romaní La Masrojana
  • 110g d'aigua mineral a temperatura ambient
  • 4g de sal
  • 2g de llevat fresc
  • 2 culleradetes de romaní (al vostre gust)
PREPARACIÓ: 
  1. Aboquem els ingredients líquids al got i després els sòlids. Barregem 15 segons/Vel.2
  2. Ho deixem reposar durant uns 15 minuts. 
  3. Amassem durant 1 minut/Vel.espiga. Ho deixem reposar 5 minuts i ho tornem a amassar durant 1 minut. 
  4. Aboquem la massa damunt del pedrís de la cuina prèviament enfarinat. Formen una bola i l'introduïm en un bol prèviament untat amb oli d'oliva. Ho cobrim amb film transparent i un drap i ho deixem reposar fins que dobli el seu volum.                  
  5. Una vegada ha passat el temps del primer repòs aboquem la massa damunt el pedrís (ara sense enfarinar) i la dividim en 6 peces de 55g aprox. 
  6. Bolegem cada peça de massa i les deixem reposar durant 15 minuts. 
  7. Untem amb oli d'oliva el motlle que anem a utilitzar, amb ajuda d'un pinzell. 
  8. Una vegada passat el temps d'aquest segon repòs agafem cada vola, fem un forat al centre amb els dits i la col·loquem al motlle de mini bunts. Tapem i deixem reposar durant 1 hora aproximadament. 
  9. Escalfem en forn a 250º, dalt i baix. 
  10. Una vegada ha finalitzat el temps del tercer repòs enfornem els panets durant 10-12 minuts. El motlle el col·loquem damunt de la reixeta, no d'una safata. 
  11. Desmotllem els panets damunt de la reixeta (amb la base del panet a sota) i els tornem a enfornar durant 4-5 minuts, per que es quedin una mica dauradets. 
  12. Els deixem refredar sobre una reixeta.

I ja està! Podeu gaudir d'ells com més us agradi! 

Amb pa amb tomaca i pernil salat estan...de vici! Quina cosa més bona! Animeu-vos a fer-los!



Comentaris

  1. Buoni e belli questi panini, buona giornata.

    ResponElimina
  2. OOoohh!...ESPECTACULARS....sense paraules...m'he enamorat de...l MOTLLE!!!:=)MªAssumpció

    ResponElimina
    Respostes
    1. Assumpció...jo m'enamoro de tots!
      Petonets i bona setmana curteta!
      Olga

      Elimina
  3. Quin goig que fan OLga, amb el teu permis m'enporto la recepta!!
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Contenta estic de que te la vulguis emportar!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  4. Olga! Quina passada de mini-bundts! Per mi la reina dels bundts cakes ets tu!! Ptnts

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Marta! Aiiixx....em mires amb bons ulls!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  5. Que cuquis! Amb aquest motlle han quedat 🔝🔝🔝🔝
    Ets una artista dels bundts cakes.
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Glòria! Els motlles...fan molta feina!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  6. Moníssims, preciosos, i...boníssims!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!